Alegerea produsului

Cupărătorul are posibilitatea să aleagă şi să comande produsele magazinului direct de pe site-ul nostru. Dacă doreşte să cumpere, trebuie să completeze formularul de comanda cu toate datele necesare si sa specifice ce tip de produs si ce masura doreste. Puteti trece la mesaj si un numar de telefon la care puteti fi contactat de unul dintre consultantii nostri pentru a va putea comunica toate detaliile legate de comanda.

Pentru a facilita selectia unei masuri regasiti si tabelul de dimensiuni ale corpului la dama pentru a va putea orienta mai usor.

Preturile sunt valabile in momentul comenzii, fiind afisate langa poza fiecarui produs, impreuna cu descrierea acestuia. Preţurile afişate sunt preţuri cu TVA inclus, dar nu conţin taxa de transport.  În situatia in care apar apar erori sau nereguli la produse sau preţuri, ne rezervăm dreptul de a le corecta. În astfel de situaţii, după evaluarea, respectiv, corectarea erorii, cumpărătorul este informat despre modificări. Cumpărătorul are posibilitatea să-şi confirme încă o dată comanda, sau oricare dintre părţi poate renunţa la aceasta.

Prelucrarea comenzii

Prelucrarea comenzii se face în termen de 1-3 zile pentru produsele care se afla in stoc, excepţie facând comenzile plasate în zilele nelucrătoare. Aceste comenzi vor fi prelucrate în prima zi lucrătoare ce va urma după momentul lansării comenzii. Pentru produsele cu stoc limitat sau pe comanda se va acorda o perioada de 14 zile lucratoare, timp de executie, la care se vor adauga cele 1-3 zile necesare transportului.

Confirmare

La fiecare comandă cumpărătorul va primi o confirmare prin e-mail. Aceasta înseamnă că în urma lansării comenzii veţi primi un e-mail automat despre primirea comenzii şi (ulterior) unul despre momentul preconizat pentru livrare. Pentru clarificări prin telefon, vă rugăm sunaţi la serviciul de relaţii cu clienţii, sau la oricare din numerele de telefon din e-mail.

Condiţii de plată

În magazinul nostru aveţi posibilitatea de a utiliza modalitatea de plata Ramburs. Plata se va face în numerar la curier în momentul livrării produselor.
Transport
Transportul şi livrarea produselor comandate se face prin intermediul firmei de curierat Urgent Cargus Curier. Termenul de livrare va fi specificat în e-mailul de confirmare a comenzii sau telefonic. Aveţi posibilitatea de a stabili data şi intervalul orar al livrării prin telefon la comenzile plasate telefonic sau specificând aceste detalii în continutul mesajului dumneavoastra, înainte de finalizarea comenzii plasate pe site.
Timp de livrare: 1-2 zile din momentul preluarii comezii de către firma de curierat, exceptie facand toate sarbatorile legale
Cost de livrare: sunt stabilite de firma de curierat, acestea fiind estimate în funcție de orașul unde se va face livrarea. Se vor aplica costuri suplimentare de transport pentru livrări în zonele aflate în afara ariei de acoperire Urgent Curier.

Rezilierea transportului

Dacă magazinul online nu-şi respectă obligaţiile cotractuale pentru că produsele contractate nu îi stau la dispoziţie, respectiv nu poate furniza serviciile comandate, are obligaţia de a informa beneficiarul. Magazinul online nu face contract cu minorii. Cumpărătorul declară că nu este minor prin acceptarea condiţiilor comerciale.

Returnarea produsului
Cumpărătorul are dreptul să notifice în scris comerciantului că renunță la cumpărare fără penalități și fără invocarea unui motiv, în termen de 8 zile lucrătoare de la primire produsului, exceptie facand toate produsele personalizate si modificate dupa cerintele clientului (dimensiuni alterate, material si model schimbat, etc.)

Cheltuielile directe de returnare a produselor sunt în sarcina cumpărătorului, precum si costurile de transport ale primei livrari.

Rambursarea sumelor se va face în cel mult 30 de zile de la data acceptării returului de către Ameve. Pentru a fi acceptată returnarea produselor acestea trebuie să fie în aceeași stare în care au fost livrate ( să aibă etichetele originale, să nu fie purtate sau deteriorate; integritatea documentelor însoțitoare). Pentru a putea soluționa cât mai grabnic cererea dumneavoastră de restituire vă recomandăm să rambursați produsele prin intermediul Urgent Cargus Curier.

Cumparatorul poate opta pentru înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc.

În cazul în care doriți înlocuirea produsului returnat cu un altul disponibil pe stoc, cheltuielile cu livrarea vor fi suportate de dumneavoastră, ca și client. Înlocuirea cu un produs cu o valoare mai mare presupune plata diferenței prin ramburs la primirea coletului.

Rambursarea contravalorii produsului returnat se va face în cel mult 30 de zile calendaristice prin transfer bancar în contul dumneavoastră sau prin serviciul de curierat, urmând ca valoarea transportului să o suportați dumneavoastră pentru orice motiv al returnării mai puțin cel în care produsele nu au fost cele corespunzătoare.

Dacă vi s-a livrat alt produs decât cel comandat sau un produs ce prezintă defecte, contactați într-un interval de 48h echipa Ameve pentru a reclama această situație și ne vom asigura ca produsul să fie înlocuit cu un produs nou sau rambursarea banilor. Costurile de retur și de transport pentru produsul înlocuitor, dacă este cazul, sunt suportate de către Ameve. Pentru produsele ale căror colete prezintă deteriorări vizibile la primirea prin curier vă recomandăm să refuzați recepția lor.

Produsul poate fi returnat doar în condiţii originale, în ambalajul original, fără diferenţe cantitative şi calitative.

Informaţii privind condiţiile contractuale

Contractul se încheie în limba română, contractul încheiat nu este considerat a fi contract scris. Contractul încheiat nu va fi înregistrat și nu va fi ulterior disponibil.

Dreptul la renunţare / Garanţia de returnare

Cumpărătorul poate renunţa la contract în opt zile lucrătoare, fără numirea motivului. Cumpărătorul îşi exercită dreptul la renunţare începând cu ziua în care a preluat marfa. Vânzătorul are obligaţia de a restitui suma plătită de cumpărător în cel mult 30 de zile, de la data renunţării.
Costurile de returnare a mărfii vor fi suportate integral de cumpărător, datorită exercitării dreptului de renunţare. Nu sunt alte cheltuieli suportate de cumpărător. Vânzătorul în schimb are dreptul să  pretindă despăgubiri pentru acoperirea pagubelor cauzate de utilizarea necorespunzătoare a mărfii. Dacă marfa returnată în baza exercitării dreptului de returnare nu este în stare ireproşabilă, astfel încât să poată fi revândută, atunci cumpărătorul are obligaţia de a plăti daune, în condiţiile în care deprecierea, distrugerea  mărfii, respectiv imposibilitatea de returnare a ei din orice alt motiv  s-a produs intenţionat sau din neglijenţă.

Dacă se dovedeşte, la desfacerea ambalajului în faţa persoanei care face livrarea (curier), că marfa a fost deteriorată înainte de preluarea acesteia, asigurăm răscumpărarea imediată şi anularea vânzării. Orice deteriorare sau lipsă constatată la preluarea mărfii trebuie specificată în procesul verbal  de constatare încheiat cu ocazia livrării între cel care predă şi cel care primeşte marfa! Nu ne asumăm responsabilitatea pentru eventualele deteriorări sau lipsuri constatate ulterior!

Textul H.G. nr. 17/1999 referitor la exercitarea dreptului de restituire poatre fi găsit pe pagina OPC.

Dreptul de proprietate

Vânzătorul deţine dreptul de proprietate al mărfii până la plata integrală a acesteia. În cazul comenzilor greşite, neacceptate, produsul va fi preluat în stoc pe numele “noului proprietar”, iar în urma unui process nou de vânzarea a acestuia încheiat cu success, plata contravalorii se va face în contul noului proprietar!

Modificarea, ştergerea comenzii

La înregistarea unei comenzi, veti primi o informare automată despre preluarea comenzii. Această informare nu este considerată contract încheiat între vânzător şi cumpărător! Doar semnalează înregistrarea şi transmiterea, către angajatul abilitat, intenţiei de cumpărare. În condiţia în care cumpărătorul nu primeşte această informare în 48 de ore, vor înceta obligaţiile de ofertare ale acestuia.

Vânzătorul oferă posibilitatea cumpărătorului de a-şi retrage comanda pe cale electronică până la începerea onorării comenzii. La începerea onorării comenzii cumpărătorul este informat prin e-mail sau prin telefon despre termenul de livrare preconizat, respectiv despre începerea onorării, din acest moment cumpărătorul are posibilitatea  de a renunţa la comandă doar personal prin serviciul de relaţii cu clienţii.

Comanda poate fi modificată ulterior doar în scris prin e-mail pe office@ameve.ro.